Menu
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Czy mogę uzyskać fakturę PRO-FORMA przed dokonaniem płatności?

Klient zarejestrowany ma możliwość podglądu i wydruku faktury PRO-FORMA poprzez Panel Klienta i Moje dokumenty.
Użytkownikowi niezarejestrowanemu faktura PRO-FORMA może zostać wysłana drogą elektroniczną na jego prośbę.

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?

 
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
 
 
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Wszystkie ceny artykułów, przy których jest informacja że są w magazynie, są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.

Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.

Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl